För lång tid har gått............

och jag har inte uppdaterat bloggen. Fy på mig!
Kan inte förklara varför det blivit så men ska skärpa mig nu!!!!

Igår var jag till Skoghall tidigt på morgonen för Anna skulle jobba så jag skulle se efter Hampus och Rebecca.
Vid lunchtid slutade Pierre och då tog jag Rebecca med mig hem så hon skulle få lite ledigt.
Vi hyrde en film som vi tittade på senare, vi gjorde mat och bakade rågsiktskakor.
Dom bästa kakorna blev dom som Rebecca gjort faktiskt.

När hon var här sist så bakade vi hallongrottor, muffins, bullar och pepparkakor.
En kommentar som hon sa när vi stod och bakade var: vad skönt mormor att slippa Hampus som ska klättra upp på stolen bakom mig och ta degen för mig!

Nu ska jag se om Rebecca vill vakna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0