Marken är över och regnet fortsätter komma ner!

På fredagen så jobbade jag och sen var det möte.
Efter det så gick vi på marken jag, Anna och barnen. Det var mindre i år tyckte jag.
Köpte strumpor, två varg-tröjor och lite till barnbarnen. Glömde att köpa karameller, typiskt.
Efter att vi gått fram och tillbaka så åkte vi hem till mamma där vi skulle ha kalas. Jag hade det hemma hos henne för att hon skulle orka vara med.
Anders, Tom, Amanda och Elsa var där och Anna med barn förståss.
Vi åt smörgåstårta, drack kaffe och åt kakor.
Anna och barnen sov kvar här på kvällen eftersom hon skulle jobba hela lördagen.

Lördagen gick jag upp klockan åtta för att hinna ge hundarna mat och gå med dom innan Anna skulle åka.
När jag kom in efter att varit ute med hundarna så hade Hampus vaknat så det var full rulle.
Anna åkte men fick åka tillbaka efter en bit, hon hade glömt sin mat.
Vid tiotiden när även Rebecca var klar så gick vi till marken i regnet.
Vi strosade runt där en stund efter halva vägen vart det uppehåll.
Rebecca köpte sig en ballong, sockervadd, en telefon med godis i.
På vägen till marken så kollade vi in alla sniglar som fanns på vägen, Rebecca är helt galen i dom, hon ska rädda alla genom att lyfta in dom i gräset så ingen kan trampa på dom.
Hampus sov genom halva marken.

Josefin hjälpte mig en timme på dagen så jag fick hem och gå med hundarna ordentligt innan jag hämtade båda barnen på marken för att åka till Skoghall.

Hampus somnade nästan på en gång i bilen. Rebecca strax efter stan.

Det var väldigt varmt idag, 20 grader i skuggan.

När Anna kom hem runt 21 så åkte jag hem.

Idag så är man sjuk också, fick ringa till natten så dom fick ringa in en vikarie, kul detta kändes!
Men vet att jag har rent samvete, var inte ute på något festande igår inte.

Kommentarer
Postat av: Camilla Nyberg

Aha, det ringde från Åsbacka i morse, men jag va som en död sill.. Roligt å läsa vad du gör! Får kolla mer en annan dag!!

2010-05-16 @ 21:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0