Då är man i farten igen då!

torsdagen jobbade jag på jobbet och på eftermiddagen, kvällen tog jag det lugnt.

Fredagen började med att jag slog upp ögonen 06:10 och jag var ledig och kunde få sova men nej då gick inte att somna om.
Upp och gjorde kaffe innan det var dags för mat och promenad för mina fyrbenta vänner.
Anna ringde och sa att det skulle bli sent för barnen, Gitt hade hämtat dom på morgonen men Pierre var borta och skulle komma hem sent och Anna slutar inte förens 20:30. Jag sa att jag kan skjutsa hem barnen så dom fanns på plats när Anna kom hem.
Vid halv fyra tiden så hämtade jag dom hos farmor. För skulle dom somna på vägen hem så skulle ändå inte kvällsrutinen vara förstörd. I Ulvsby somnade dom båda två.
Väl hemma i Skoghall så gjorde jag lite mat åt dom, vi åt sen gick Rebecca ut på gården en stund.
Var till lekparken och affären också.
När Anna kom hem käkade vi kebab.
Rebecca blev ledsen när jag skulle åka och eftersom jag börjar klockan 17 idag så sa jag till henne att om hon lovade att inte somna i bilen hem så fick hon följa med mig. Och jag behöver inte skriva vad hon ville.
Sagt och gjort vi packade ihop lite grejer innan vi åkte hemmåt Molkom. Hon var vaken hela vägen.
Gick med vovvarna.
Läste böcker och somnade.

Jag frågade Anna om det var okey för henne att hämta Rebecca idag och det var det. Det blir mycket åkning nu men det gör inget.

Idag ska vi gå till Nyeds skolas lekplats för att leka ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0