Blev inte riktigt som jag tänkt!

men tror att Rebecca var nöjd ändå.

Vi var ute med hundarna och då plockade vi kottar och stenar som vi sen målade i olika färger.
Ritade lite i målarbok. Pysslade lite granna innan vi åkte till gammelmormor för att hälsa på. Anna och Hampus kom dit också.
Vi åt lite pizza och lekte lite innan Anna tog med sig barnen och åkte hem.
Jag var hemma en sväng innan jag åkte till jobbet.

Var sent i natt, kollade på hajen 2 som inte slutade förrens 03 cirka.
Sov faktiskt till halv nio (kors i taket).

Vad denna dagen har att ge mig vet jag inte ännu men det märks väl.

Åkte till Anna och barnen. Vi åkte till ikea ett par timmar, gick och tittade på allt möjligt köpte nytt täcke, kudde, förvaringsboxar och lite av varje.
Efter det åkte vi förbi OBS där köpte jag Rebecca lite kläder, Hampus fick en leksak på ikea han.
Åkte till skoghall för att ta egen bil hem till Molkom.

Fick ett ryck tog Buttan med mig till IP och sprang 1 kilometer med henne.
Doris fick springa efter cykeln ett tag.
Nu känner jag att jag varit nyttig!

Ska åka och handla lite granna nu på konsum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0