allt möjligt!

På söndags eftermiddag åkte jag och hämtade Rebecca, tyckte hon kunde få komma hit eftersom jag skulle dit på förmiddagen på måndagen och passa Hampus.
Vi var till lekparken och lekte, hyrde film åt glass och åkte för att titta efter vargen, men den fick vi ju inte se.
Sen hem och myste i soffan framför filmen.
Läste ett par böcker innan vi somnade.

Måndagen väckte jag Rebecca klockan 10, hon sover ut här hos mig.
Klockan tolv var vi i Skoghall och tog över Hampus så Pierre kunde åka att jobba.
Gjorde potatis/köttfärsgratäng som Anna fick när hon kom hem vid 17 tiden.
Vi gick och handlade innan jag åkte hem till hundarna.

Idag har jag jobbat och efter att jag slutat kom Anna hit med Rebecca (ska till Skoghall och hjälpa till imorgon också). Vi åt lite onyttigheter innan Anna och Hampus åkte hem (pizza).
Rebecca och jag var till Tidafors och tittade lite på hundar som gick allmänlydnadskurs.
Efter det hyrde vi film och köpte mjukglass.
Nu sitter Rebecca och tittar på den och jag ska gå dit och sätta mig också, ska mysa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0