Fredag och lördag

Jobbade på fredagen men slutade ett och när jag kommer hem möts jag av Anna, Rebecca och Hampus som tyckte dom skulle hälsa på mig. Dom hade sitt nya husdjur med sig Bubblan som är en kattunge. Buttan och Doris fick hälsa men Bubblan tyckte dom var farliga så hon spottade och fräste och vart dom alltför närgångna så rev hon. Så här såg det ut efter ett tag när Buttan (som jag inte visste hur hon skulle reagera hon är vansinig efter katter på promenader).


Vi tog Hampus i vagnen och gick på promenad med hundarna. Anna och Rebecca kastade snöbollar till Buttan som tyckte det var skoj. Doris rusade fram till ett par men tröttnade nästan direkt.

Vi var och handlade och på dagens meny stod det gräddstuvad lever med ris och röd vinbärsgelé. Rebecca ville ha blodpudding. Köpte lite annat smått och gott till kvällen.

Vi målade också påskbrev, eller rättare sagt Rebecca målade ett par stycken medans hon tvingade oss andra att måla minst 5-10 stycken var, Josefin som också hälsade på oss fick måla också.



Hela högen sov över här. Rebecca hos mig och Anna, Hampus och katten i andra rummet.

Lördagen så var vi ute igen och lekte med hundarna. Det gick bättre mellan hundarna och Bubblan nu också tyckte jag.
Var till mamma en stund också för att hälsa på.
Passade barnen medans Anna var till Skoghall fram och tillbaka.

Sen åkte dom hem på kvällen.

Idag ska vi iväg och leka i Karlskoga på Boda Borg, det ska bli kul det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0