Vad har jag gjort.....

ja ni gott folk det kan man undra för det gör jag också, dagarna bara rinner iväg.
Man vaknar och vips så är det kvällen och dags att sova igen!

Jag har jobbat och passat barn, har varit ute på någon fisketur också.
Möten har jag klämt in två stycken också.

Handlat färg till fönsterblecket och balkonggolvet. Gjort rent balkonggolvet vilket var ett hästjobb vill jag lova men nu är all gammal färg borta bara att måla det ska bli så roligt.

Igår tittade jag på dessa söta små varelelser, MEN BORT ALLA TANKAR DET SKA INTE BLI FLER NU!







Midsommarafton var det idag jag började med att gå upp 05 kaffe och lite plock innan jag gick med hundarna och sen till Skoghall för att ha barna. Till Molkom och lämnade över dom till farmor som skulle ha dom. Jobbade 16 - 21 sen lite dator och sen natta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0