Usch vad jag är dålig

på att uppdatera, förlåt alla ni som läser. Men har varit mycket nu.

Har hjälpt Anna en del samt att jag har jobbat och sedan försökt få mig en liten stund med mig själv också.

Har handlat tapeter till vardagsrummet också så det är bara att sätta igång att måla taket, tapetsera och lägga golvet!

I eftermiddag var Anna, jag, Hampus och Rebecca på dagis fest i Skoghall.
En tipspromenad började vi med.




Vi fick besök av denna varelse när vi lagt ut vårat sittunderlag och skulle äta bullar!


Alla fikade och det var mysigt.





Och eftersom Rebecca ska byta dagis om en vecka så fick hon ett par pärmar med teckningar hon gjort, kort på sig och sina kompisar, frågor som hon besvarat t.ex vad tycker du är tråkigast svar att sova.



En del av barnen avslutade kvällen med att bada i Vänern.
Roligt hade vi i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0