Onsdag

är det idag och ännu ett par timmar till.

Började dagen med att gå upp 07.00 fast man har sovmorgon, ska det vara så?
Det vill inte jag men kan inte sova längre.

Var inne hos barnbarnen när klockan var halv tolv så att Pierre kunde åka och jobba.

Hampus genomförkyld men vid gott mod ändå. Båda barnen hade tydligen inte behagat sova längre än till 05, men Hampus sov ett par timmar till senare. Men inte Rebecca.
Hon var ute och lekte med barnen på gården.

Jag skällde efter henne för att hon haft bort kortet till boxern, men hon skylde på Hampus vilket det visade sig att det var. Han hade haft en cd spelare och sprungit omkring med så jag tog den ifrån honom och stängde locket (inte tänkte jag på att kortet låg där) inte förrän en lång tid efter. Vad jag kände mig taskig som skyllt på Rebecca som inte ens var inblandad!

Gjorde potatis- och köttfärsgratäng tills Anna kom hem.

Åkte hem och grejade lite!

Jobba hela dagen imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0