Midsommar har passerat.....

utan några större fester.

Midsommaraftonen åkte jag in till Skoghall för att ta hand om barnen ett tag, köra dom till farmor som skulle ha dom när jag jobbade. Kvällen var det jobbet som gällde.

Midsommardagen jobbade jag på dagen.
Börja måla balkonggolvet med grundfärg.
Blev bjuden på mat på kvällen, gott!

Återkommer i kväll igen om jag inte är för trött! Ska till Skoghall snart.

Nu har jag avklarat ett pass till med mina underbara barnbarn.
Det är helt otroligt vad snälla dom är med ett och annat bus-streck förståss men det hör ju till.
Gjorde tre matlådor som Anna beställt: gräddstuvad lever och ris, hoppas det blev bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0