en vecka sen

jag skrev.

Vad har jag gjort?

Jag har haft Rebecca här över en natt. Vi premiär-metade på kvällen vilket resulterade i tre pankor och en mört. I år var hon tuffare stod kvar när vi tog upp fisken (förra året sprang hon när vi tog upp den åt henne), hon nästan tog i fisken.

Har jobbat och varit barnvakt.

Bestämt mig för madrass, byrå, bokhylla och bäddsoffa!
Kan hämta det ikväll om jag vill.

I går ringde Rebecca till mig och sa "momo kan vi fiska idag?".
Jag sa att det var bara att dom kom så skulle vi åka till sjön.
Rebecca hade fått ett eget metspö.
Sagt och gjort Anna kom med barnen och vi åkte och fiskade.

Titta vad mysigt!

Hampus med och tittar ska intresset för fiske hamna hos honom också tro?

Anna hjälper Rebecca att göra iordning hennes metspö.






Här kommer resultatet efter att Rebecca valt draget på kastspöt åt mig:



Efter att vi fiskat blev vi hungriga så vi åkte till lilla huset och åt pizza, här ett kort på Hampus som äter:



Sen lekparken här några kort






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0