En vecka sen jag skrev!

Ja jag vet att det är dåligt men ska bättra mig jag lovar.

Vad har hänt under denna veckan då?
Jo jag har varit med Anna och barnen under första delen av förra veckan. Hon var faktiskt ledig måndag och tisdag!

Onsdag var jag hos barnen en liten stund innan Pierre kom hem.
Torsdag och fredag fick jag hel-ledigt från dom.

Lördag var jag hos barnen vid 07 och när Pierre kom hem vid halv tre så tog jag Rebecca med mig hem så hon fick vara hos mig över natten!
På lördagen försökte jag hålla Hampus vaken så att han kunde sova lite senare men det slutade så här:



Jag kände mig lite skamsen när han somnade mitt på köksgolvet, han måste ha varit helt utmattad stackaren!

Rebecca och jag åkte och fiskade på eftermiddagen och hon fick tre abborrar och jag en!
Hon vågade faktiskt ta i fiskarna också! Duktig tjej!


Efter fisketuren begav vi oss till skogen för att titta efter kantareller men någon hade hunnit före oss!

Hem och myste resten av kvällen!

Söndagen så åkte vi till Skoghall på förmiddagen för Rebeccas kompis skulle komma tolv samt att Pierre skulle åka och jobba så jag fick hjälpa till med Hampus också.

Idag skulle jag haft barnen i eftermiddag men slapp eftersom det är regnigt. Anna skulle ha gjort skjutprov idag annars!

Men jag bedrog mig för Anna ångrade sig och åkte ändå så det var bara att sätta sig i bilen och åka till Skoghall och barnens dagis för att hämta dom sen tillbaka till Molkom.

Lite tidfördriv under tiden så åkte vi och tittade på kaniner och valpar, det var uppskattat av barnen.
Några kort.

Hampus bekantar sig med en valp:


Rebecca är ett klätterträd tror visst dessa valpar:





Efter en stund hos kaninerna så vågade Rebecca ge dom maskrosblad till kvällsmat!
Hampus tyckte det var roligare att inspektera spadar m m.




Usch och fy vad mörkt det är redan klockan 22 ikväll..........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0