Shopping

var det på lördag eftermiddag med Anna och barnen. Vi var på OBS och gick i affärer. Jag köpte mig ett par vinterskor, ett par jeans och tröja som Anna var med och valde ut åt mig, tack för det.

Lite fest på kvällen var det, men tog det lugnt.

Söndagen var jag till Anna och hjälpte henne att städa ur den gamla lägenheten, Anna kunde vara med och hjälpa till för Pierre hade hand om barnen.
Avslutade dagens slit med en välbehövlig pizza tillsammans med Anna, Rebecca, Hampus (som fick annan mat) och Pierre.
Åkte sedan hem för att ge hundarna mat och en promenad med dom.
Duschen satt inte fel heller.
Sista blosset för kvällen skulle jag ta då jag först snubblade på en hund (större) och sen slog jag i Rebeccas bänk, hmmmmmm.
Sen sov jag hela natten. Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0