Nu får jag skärpa mig!

Uppdaterar inte min blogg vidare bra nu.

Under veckan som gått så har jag varit hos Anna och passat Hampus så att Anna och Rebecca kunde åka till nöjes för att ha roligt bara dom två.

Temperaturen åker upp och ner mellan -10 och -28, det är inget kul tycker jag, bättre att det håller sig runt -10 hela tiden.
Men man är ju aldrig nöjd hur det än blir. Vi har fått snö som ligger kvar i år och det är kallt.

Bilen krånglar med sin jäkla olje lampa som blinkar och tjuter (tjutet gör att man håller på att få hjärtstopp ju).

Denna veckas jobb är härlig. Måndag heldag, tisdag kväll, onsdag 2 timmar, fredag heldag, lördag dag och avslutar med söndag heldag.

Håller på att renoverar ett av sovrummen och det har stått stilla en längre tid men nu har jag tagit mig i kragen (och gett mig f_n på att det ska bli färdigt), bred-spacklar alla väggar. Slipar.
Det blir kul sen när man får måla tak, lister, tapetsera och lägga nytt golv och slutligen sätta dit golv-lister.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0