Blir jag aldrig klar?

Med andra sovrummet som kommer att vara ett kombinerat barnbarns- gästrum och kanske kontor.
Började riva bort mattan idag och vad upptäckte jag jo två lager mattor. Den underst var tjärlimmad vilket innebar att jag får skrapa bort massor, undrar hur nyttigt det är?
Ja men hoppas det blir bra när det är klart bara så som jag slitit......
Sju lager tapet och en massa gips är borttaget.
Imorgon hoppas jag att jag hinner färdigt mattan så att jag kan måla taket, sen börjar det roliga med tapetseringen och allra sist lägga golv och dit med lister.

Kommer med kort när det hela är klart med alla stegen i renoveringen,

Idag kom Anna med barnen hit, vi åkte till mamma en sväng.
Vi åt pizza där innan Anna, barnen och Josefin åkte till Skoghall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0