Mycket bättre

är jag nu. Igår åt jag riktig mat (har jag inte ätit sedan i söndags) det var otroligt gott. Gjorde en god gryta på fläskfilé och åt med ris till.

Igår kväll var Anna på kurs medans Rebecca var hos Jossan, jag frågade Anna om Rebecca fick sova här och hon kunde hämta henne idag (fredag) och det gick bra.

Rebecca var inne på bolibompa på datorn och spelade lite spel medans jag grejade med mat.
Sen åt vi och tittade på film.
Innan vi skulle sova fick hon spela en stund till.
Läste ett par böcker innan juvelen somnade.
Det är så jäkla skönt att hon är här ibland.

Lite kort från morgonen.




Nu är jag trött på att vara bil-lös, hoppas den blir klar under helgen................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0