Gullig Anna är

som tog med sig barna och hälsade på mig igår för jag inte mår bra, vi fixade lite gräddstuvad lever med ris och rödvinbärsgelé medans Rebecca åt plättar. Hampus den lilla banditen åt naturligtvis såsen av levern med ris (som han egentligen inte bör äta) ja ja vad gör man.

Gick en promenad till time och hyrde film och på hemvägen tittade vi på sista perioden i innebandyn.

Anna och barnen stannade över natten. Allihopa i mitt "lilla" sovrum (det blev litet när det kom en madrass på golvet också).
Lilla Doris som inte visste vart hon skulle ligga (hos mig och Rebecca eller hos Anna och Hampus) stackare. Buttan var bara och låg i fotänden i fem minuter sen gick hon ut i stora rummet och sov.

Idag åt Rebecca mjölkstuvade makaroner och korv. Anna och jag åt kotletter, klyftpotatis och bearnaise-sås. Och kan ni gissa vad Hampus åt då? Jo klyftpotatis och bearnaise-sås. Hoppas att Anna får en lugn natt så han inte får magknip av all "onyttig" mat.

Tårta blev det också.

Senare på eftermiddagen åkte Anna hem med barnen, var tvugna hem till katten.
Lyckligtvis gick det bra ända fram till deras parkering där hon körde fast men snälla grannar finns det som kom och hjälpte henne att skotta upp för bilen.

Jag mår bättre ifrån min lunginflammation nu men inte helt bra än men det är en ljusning i alla fall.

Nu ska jag hoppa i sängen med en tidning, är lite sliten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0