Så bra det här går...

att uppdatera!

Vad har hänt?

Jag var på julbord med jobbet i fredags på Alsters Herrgård.
Det var okey.
Men när vi skulle åka hem så kom det ner underkylt regn (det var - 11), det lade sig direkt som en isbalk på rutan, så vi fick stanna ett antal gånger för att skrapa rutan!
Och vad händer mer då: jo vindrutetorkarna strejkar förståss också. Ja ja det var bara att hålla tungan rätt i munnen och hoppas på att man inte fick allför många möten. Åkte cirka en mil så. Fick alltså stanna ännu fler gånger för att skrapa rutan då.
Kommer hem och ska in på internet och tror ni det gick? NÄHÄ DÅ!
Denna fredagen kommer jag att minnas en tid framöver kan jag säga.

Anna kom med baren i går morse för hon skulle jobba.
Vi gick ner till Molkom och handlade samt tittade in på loppisen dom hade på jobbet.
Det var väldigt tungt och dra barnvagnen med syskonbrädan på, men Rebecca var duktig och gick när det blev för tungt.
Vid fem så hämtade Pierre Hampus så jag och Rebecca fick egentid.
Vi åt calzone på pizzerian och på vägen hem hyrde vi oss en film som vi tittade på och käkade godis och drack dricka! MYS!

Idag ska vi åka in till Skoghall och passa Hampus tills Anna slutar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0