1 december

har det redan blivit.

I söndags körde Pierre hit barnen till mig för att vi skulle gå skylt-trampen tänkte jag!

Vi gjorde lite mat först sen klädde jag på Hampus en massa för han inte skulle frysa och Rebecca klädde på sig varmt hon också.
Bäddade ner Hampus i åkpåsen och så gick vi iväg (Rebecca stod på ståbrädan). När vi kom till Folkhögsskolan sa Rebecca: Mormor jag fryser och vill gå hem igen. Jag frågade henne om hon inte ville gå skylt-trampen och hon svarade nej. Vad fick man göra då: jo vända och gå hem igen och av med alla kläder igen.

Lekte gjorde dom istället.
Banankaka gjorde dom åt mig kan säga att den var inte så aptitlig: banan och coca cola blandat till en jämn smet!

Teve tittade blev det också.

Måndag kväll så åt vi tre-rätters på baren (HSB) men fan vad kallt det var annars var det jättegod mat.

I går gjorde vi julbord på jobbet med boende och personal! Det var jättelyckat!

Min lilla prins är sjuk också: hostig och snorig. Hoppas han blir bättre snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0