Rebecca här!

Igår var jag med en kompis till Vålberg på hundutställning, det var kul. Längesen jag var på en sådan faktiskt. Det gick bra för alla hennes hundar.

Efter att den var slut så åkte jag till Skoghall för att höra om Rebecca ville följa med hem och sova över och jag behöver väl knappast tala om vad hon svarade....

Vi åkte och handlade innan vi åkte hem och gick med hundarna.
Sen åkte vi ut i skogen och tittade efter kantareller och blåbär. Och Rebecca bara snubblade över dom, hon är otrolig på att hitta dessa gula läckerheter!



Här plockar hon blåbär för fullt!


En skalbagge hittade hon också, hon tyckte den var hungrig så därför erbjöd hon den ett blåbär!

Hem och gjorde myskväll framför Albin & gänget 2 och godis.

Hon var så trött att hon somnade mitt i filmen men när jag skulle bära in henne till sängen så vaknade hon och ville fortsätta titta klart. Det fick hon. Avslutade lördagen med att läsa böcker och sen somna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0