Oj då!

en hel vecka har gått och jag som lovade mig själv att uppdatera oftare. Ha ha vad bra det gick.

Måndagen började jag jobba efter 4 veckors semester och det gick mycket bättre än jag väntat mig.
Jobbat hela veckan och jobbar ikväll en tur också.

Eftersom jag var ledig på lördagen så fick jag hämta barnen i Skoghall för Anna jobbade och Pierre skulle till garaget. Vi sysselsatte oss med lek och lite mat innan Anna kom hit för att sova här, skulle jobba idag också.
Var till lekparken en stund, träffade Emma, Molly och Jacob, köpte pizza som vi åt hemma.
Vid 22 gick vi och lade oss och jag tror vi somnade ganska fort allihopa.

Nu är klockan 9 och barnen sover fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0