Måndag och sista semesterveckan inleds...

känns inget vidare, men ett faktum.

Hade Rebecca med mig hem på lördag eftermiddag. Hon var hos mig tills vi åkte till Skoghall på söndagen vid lunchtiden för då skulle vi se till lillpojken.
Vi bakade råksiktskakor som båda barnen sedan åt med förtjusning (tur det).

Har köpt kräftor som jag ska äta imorgon, mums. Det är så jäkla längesen jag åt det, tror det är minst två år sedan.

Mina hundar älskar hallon, ja dom står och plockar själva från buskarna och drar hejdlöst när vi kommer i närheten av buskarna! Ja ja det får dom väl göra!

Ska till Skoghall idag också för att passa barnen medans dom jobbar!
Rebecca ska få följa med hem hit i eftermiddag, hoppas det inte regnar för hon vill så gärna fiska. Lite regn gör inget men inte spö-regn bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0