Måndag 2 augusti

Var en dag med massor av bilåkning.

Började med att hämta barnen på dagis i Skoghall vid 12 för att sedan åka till Molkom så att Hampus skulle få sina ettårs-sprutor, dom gjorde ont men det gick bra i alla fall.
Efter det så rastade jag av hundarna innan vi åkte tillbaka till Skoghall och väntade på att Anna kom hem från jobbet (halv sex).
Rebecca och jag åkte hem tillbaka till Molkom.

Vi hade pratat med Linda och Johan om eventuellt fiske på kvällen men jag och Rebecca åkte iväg i förväg! Pratade med Linda senare och då gjorde vi upp att fiske på förmiddagen på tisdagen istället.
När vi ställt in bilen i garaget så hittade vi en död fågel utanför huset, Rebecca tyckte så synd om den!


Gick in och tittade på film.
Rebecca somnade efter ett par böcker som vi läste.

På morgonen vaknade hon strax före sju och frågade ska vi åka och fiska nu?
Förklarade för henne att det skulle dröja ett bra tag, så jag försökte få henne att lägga sig igen för att sova ett tag till, men icke sa nicke.
Hon spelade spel på datorn ett tag innan hon gick in för att titta på teve.
Jag gick in och kollade henne och då .........



Pratade med Linda och vi skulle hämta upp dom strax före elva.

Fiskade till klockan var ett och barnen hade kul vid sjön. Pissmyrorna bet dom men plåster gör underverk!

Hem och gick med hundarna innan vi styrde kosan till faster Elsa på våffel-kalas, mums!
Rebecca fick ett par paket som hon öppnade genast. En kub och en cd-skiva fick hon.
Ett paket med hem till Hampus fick hon också.

Hampus den stackaren fick åka med mamma och pappa till sjukhuset för att ta prover!

Skjutsade hem Rebecca till Skoghall.
Jag tror hon var nöjd med dagen hos mig.

Var ute med Carina och fiskade på kvällen ett tag också!

Sen bara slappade jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0