Lördag kväll!

Det flöt på bra med barnen här men syskonkärleken har börjat nu. Dom tjöt i omgångar nästan hela tiden. Hampus är snorig och mera gnällig för det så det är kanske inte så konstigt.

Igår var vi på cirkus jag, Anna och Rebecca. Rebecca tyckte den var bra men inte Anna tyvärr.

Några kort:












Idag var jag först till Skoghall och passade båda barnen tills Pierre kom hem runt tre då tog jag Rebecca med mig till Molkom.
Vi åker tillbaka imorgon vid halv tolv så att Pierre kan åka och jobba och stannar tills Anna kommer hem runt nio på kvällen.

Vi har fiskat ieftermiddag med 7 mörtar som resultat.
Dvd hyrd åt Rebecca som hon tittar på nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0