Varit i Skoghall

och hjälp till.
Åkte till Anna tidigt i går morse för att ha hand om Hampus och Rebecca medans Anna jobbade.
Det gick superbra.
Anna fick svar från rektorn att Rebecca får vara på dagis medans Anna och Pierre jobbade, så jag ringde och talade om det för Rebeccas fröken som var lite ovillig i början, sa som följer: Jaha men dom har bara 15 timmar i tid till henne när dom har föräldraledigt, jag sa att båda två jobbar och att chefen var kontaktad, jaha sa hon men Pierre är ju hemma med Hampus, nej sa jag det är jag som har honom. Vad gör Pierre då frågade hon, hmmmmm jag svarade att han jobbar ju precis som Anna. Jaha då får hon väl få mer tid då......................
Fattar att Anna tycker detta är jobbigt men hon byter ju dagis snart och då får vi hoppas det blir bättre.
Åkte hem för att gå med hundarna och vara med dom en stund innan det var dags att åka till nästa jobb och jobba eftermiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0