Väntar!

Inget är så tråkigt som att gå i väntans tider.
Rebecca ska komma vid halv fyra och stanna tills imorgon, längtar så mycket efter henne.
Hampus också förståss men den tiden kommer då han ska vara hos mormor han också.
När jag kommer så sträcker han upp armarna och jag ska lyfta upp honom, han lägger sin kind mot min axel och myser. Han sitter också långa stunder alldeles stilla i mitt knä. Gott med dom små.

I eftermiddag ska Rebecca och jag ut och titta efter vårtecken och ta lite kort. Kanske lägger upp dom här ikväll annars i morgon.

Några blommor efter vägen till time.....







Rebecca luktar på blommorna



Stannade till vid lekparken också













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0