Sjuk Hampus!

Blev febrig på tisdagens morgon.
Jag hämtade hem Rebecca efter jobbet för att hon skulle få vara hos mig till onsdag förmiddag då jag skulle jobba eftermiddagen.
Men det gick inte direkt som vi planerade för Anna och Hampus kom till oss på kvällen eftersom febern inte släppte och Pierre skulle jobba natten, då ville hon inte vara själv vilket jag kan förstå det är alltid gott att ha någon där som "bara finns" ifall och sen fick jag ju ta hand om Rebecca.

Det fick alltså bli vård av barnbarn (kan faktiskt få det) onsdag, torsdag, fredag och lördag.

Skjutsa hem Rebecca på fredagens eftermiddag för att sen åka tillbaka till akuten för att möta upp, dom skulle dit med Hampus.

Några kort!

Rebecca äter picknick i Tidafors.


Rebecca målar med vattenfärger



En sjuk Hampus!



Ett par leende fick man se men dom var inte många dom här dagarna!




Antagligen är det tredagarsfeber han har ser ni prickarna?



Idag så skjutade jag hem Rebecca igen efter att dom varit med Hampus på öron.
Dom hittade inget fel på honom men tog alla prover man kan tänkas ta.
Hoppas han är på bättringsvägen nu i alla fall

Kommentarer
Postat av: Anna

Den bullen såg riktigt god ut :D Tack för all hjälp :)



Älskar dej!

2010-04-18 @ 21:31:40
URL: http://unforgettable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0