Rebeccas tur!

att bli sjuk.

Åkte till Skoghall för att följa med dom till tandläkaren, kan bli lite besvärligt för Anna och ha Hampus med samtidigt som hon ska vara ett stöd för Rebecca.
Vi satt och lekte lite när jag kom innan det var dags att gå till tandläkaren.
Rebecca var jätteduktig där.
Vi åt i korvkiosken som jag hade lovat Rebecca, Rebecca och Anna åt korv med mos och jag en hamburgertallrik. Rebecca ville ha en glass efter maten så vi köpte den och sen gick vi.
Rebecca kom lite efter och vi undrade vad det var då svarade hon JAG FRYSER SÅ.
Vi åkte bilen till dagis så vi fick papper påskrivna att Rebecca inte var där förra veckan.
När vi kom hem sa jag till Rebecca "du håller väl inte på att bli sjuk!".
Rebecca ropade efter mig när hon var på toan, jag gick dit och då säger hon DU HADE RÄTT MORMOR JAG HÅLLER PÅ ATT BLI SJUK!

Vi satte oss i soffan med en filt om oss och bara myste. När jag skulle åka hem så satte hon sig hos Anna och somnade där efter en stund.

Ringde till dom och då hade hon feber så Anna hade gett henne en tablett. Ringde igen efter tre kvart då var hon pigg som en lärka igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0