Oturskväll!

var det verkligen.
Anna kom hit med Hampus som hade hög feber (hon ville inte vara själv). Rebecca klämde först fingrarna, sedan så snubblade hon över tröskeln och slog i tån (det som gör så jäkla ont) sen föll hon bara handlöst på magen. Anna och jag vi kunde knappt hålla oss för skratt (men inte för att det såg roligt ut utan för vi var väl oroliga och undrade vart denna natten skulle sluta med denna oturen). Inte nog med detta för under tiden detta hände så sprang Anna runt och letade efter en apotekskasse som hon hade packat iordning när hon skulle åka hit men tydligen stod den kvar hemma. En enda liten alvedon supp hittade jag (styrkan var den han ska ha) och termometer hade jag. Men Linda var snäll och lånade ut till Anna så vi hade under natten och morgonen.

Rebecca hämtade jag vid tre tiden.
Vi åkte till Solveig och Rebecca och Andreas lekte i deras lekpark i ett par timmar.
Rebecca och jag åkte hem och gick med hundarna innan vi åkte och fick oss lite mat: pizza och kebab stod på menyn, mums. Rebecca åt faktiskt upp en halv barncalzone.
Hem tillbaka till mig, lekte lite i lekparken innan vi gick in och tittade på film.

Vid nio kom ju Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0