Lite av Familjen från Skoghall!

har jag haft här.
Skulle åka in i går för att hämta med mig Rebecca hem men det slutade med att alla följde med (inte Pierre förståss).
Vi var till mamma/mormor/gammelmormor en stund.
Åt kebab på baren.

Vi tog oss en liten tur med bilen för att se på tranor och det fick vi se, Rebecca tror jag tyckte det var kul. Några rådjur efter vägen såg vi också.
Hade hoppats på att fått sett varg men icke sa nicke. Kunde ha varit kul annars.

Hem för att spela lite spel och slappa.

Idag så gjorde jag lite mat: kyckling, ris med currysås stod på menyn för mig, Anna och Hampus medans Rebecca fick pannkakor med sylt och grädde.

Åkte med dom hem till Skoghall.

Dom har även hittat saaben som blev stulen, gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0