Kul

har vi haft hoppas jag, det verkar så i alla fall.

Började med att Anna skjutsade hit Rebecca i går eftermiddag.
Vi pratade lite innan vi åkte till time för att hyra film. Och till min förvåning så valde Rebecca en film som hon aldrig sett förut: DUMBO, annars hyr hon dom filmerna hon redan sett miljoner gånger.
Vi var och åt en special på Lilla huset också: kebab alexander med strips till. Hon äter bra.
Vi åkte hem och duschade innan vi kröp i soffan och tittade på Dumbo och den tyckte vi båda två var bra, lite ledsam vissa stunder bara.
Efter att filmen var klar och vi stoppat i oss ett par smärgåsar så gick vi och läste ett par böcker innan vi somnade gott båda två.

När vi vaknade ringde Anna och sa att hon kände sig inte riktigt bra så hon skulle inte till folkracen.
Jag föreslog att vi kunde åka till I2 marknaden en stund om hon ville.
Jag och Rebecca gjorde oss klara och åkte till Skoghall och hämtade Anna och Hampus.
Kan berömma båda barnen, Hampus satt snällt i sin vagn och gnällde inte en gång och Rebecca gick hela marknaden utan att tjata. Hon fick åka en karusell och fick lite godis annars var det inget annat.
Vi åkte och åt på Mc Donalds innan vi åkte hem och där fick Rebecca en ansiktsmålning.
Några kort från dagen.
Och ett som är taget för ett tag sen då Hampus hittade hundarnas vattenskål:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0