Besök....

fick jag när jag kom hem från jobbet igår.
Anna och barnen hade kommit till Molkom för att gå påsk-kärringar och passade samtidigt på att vara med mig.

Vi var och handlade lite, hyrde film och åt mat.

Skulle ta hundarna med till Q8 för att köpa glass (Rebecca cyklade), släppte Buttan ett tag på upperuds gräsplan.
Men tror ni Q8 var öppet? Nej dom hade ju stängt förståss men Rebecca nöjde sig med att cykla tillbaka till mig och ta glassen som fanns i frysen (snäll tjej det är).
Väl hemma dukade vi upp med glass, chips och dipp och knäppte på "Den lilla sjöjungfrun 2", sen åkte dom hem, hade tänkt stanna men tyckte det skulle bli jobbigt när jag skulle upp och jobba på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0