Söndag med Rebecca!

Vaknade utan ont i halsen, skönt. Men fortfarande förkyld och ont i kroppen.
Får hoppa över träningen idag också.
Rebecca vaknade vid halv nio av att Buttan satt på hennes hand, det tyckte hon inte var så kul.
Blöjan gick bra att sätta på fröken karlsson på kvällen men halv tre åkte den av men ville inte ha någon ny, hon var och kissade och kan ni tänka sängen var torr. Vad duktig hon är.
Det var lite trångt i sängen med mig, Rebecca, Doris och Buttan, men ändå mysigt.
Ute med hundarna.
Det stod kebab på matsedeln idag så vi åkte till konsum för att handla, men kebabkött hade dom inte så jag valde stuvade makaroner och korv medans Rebecca ville ha blodpudding och potatisbullar.
Se så gott:

Min tallrik:


Rebeccas jätteportion:



Titta vad mycket som gick ner:



Ja nu är denna dagen med Rebecca över och jag har precis kommit hem från jobbet. Jobbar en tur extra imorgon för en arbetskamrat som jobbade när Doris blev sjuk, samt min egen tur på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0