Måndag

Jobbade en dagtur för en kompis som jobbade åt mig när Doris var sjuk och min egen kvällstur.
När jag gick med hundarna klockan halv sex så betedde sig Buttan så lustigt; hon kollade upp i ett träd, morrade, skällde, reste ragg och ville inte stanna kvar utan ville förbi fort. Vi hade ju ett lo här i vintras kanske det var det nu också. Det var ragg rest hela den vägen förbi mitt på dagen också, så något som hon inte alls tyckte om hade befunnit sig där.
När jag kommit in efter kvällspromenaden med hundarna och satt vid datorn så blixtrade det till utanför och jag tänkte att det var nog folkhögsskolans elever som var i farten igen och tog kort.
Men det var ju åskan.....
Stängde av datorn och det blev ett sånt regnväder (hagel) så jag trodde fönstren skulle gå sönder. Men det var över på en kvart. Konstigt land man lever i.
2008 snöade det den 17e maj och 2007 åskade det den 21e oktober.
Vad ska detta bli?

Jobbar dagen imorgon, IPO spår på eftermiddagen och kanske se lite "skydd" också spännande.

Funderar på Skoghall också men får se vad uret blir och vad dom vill.

God natt alla och sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0