Lördag igen

Fy vad fort veckorna går när man har att göra.
Håller på att bli rejält förkyld också men det hör väl hösten till.

Jobbar idag på dagen. Ska träna IPO spår i stan efter det och sen ska jag hämta Rebecca som ska vara hos mig tills imorgon, vad mycket mys vi ska ha.......

Blev inget IPO spår jag var för förkyld för det. Men jag hämtade Rebecca på kalvholmen vid halv fyra. Vi har varit ute i skogen, lånat film (Bananer i pyjamas), gått till baren  och ätit, mitt lilla kebab-barnbarn (som ska ha det varje gång hon är hos mig), sen lekparken på vägen hem och ute med hundarna, rätt otroligt vad en 3½ klarar av att gå för egen maskin + leka också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0