Kallt...

har det varit två mornar nu med minusgrader, burr. Bara att inse att vi kliver in i en kall årstid nu.

Tränade Buttan igår på örsholmen i IPO spår, det var kul så nu vet jag hur jag gör bara att träna själva.
Var ute och tittade där schäferhundsklubben håller till också. Så nu vet jag det också, blir väl att åka dit någon gång i vecka i alla fall. Ska bli medlem först bara.

Skoghall hoppade jag över igår. Jag åker dit i eftermiddag och tar med mig Rebecca hem. Vi ska på grill kväll i Tidafors med hundklubben, hon var med förra året och tyckte det var kul. Stannar här tills imorgon då jag kör hem henne igen.

Då kan Anna göra lite som Rebecca tycker är tråkigt när hon gör då hon är hemma. Eller också bara umgås med Hampus och Pierre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0