Idag.........

......för 85 år sedan föddes min mamma.

GRATTIS MAMMA!

Det ska vi fira lite granna i kväll.
Anna och barnen kommer och brorsan och hans kommer också.
Smörgåstårta bjuds det på mums.

Viltspårsträning klockan 11 burr, känns lite rått idag, men det är ju någon timme kvar så det kan ju bli varmare.

Jag har en super hund. Hon tar på sin kragen utan protester när hon behöver det. Hon till och med stoppar in huvudet själv, det har jag aldrig varit med om att något djur gjort förut, men Doris är speciell. Ingen vanlig liten "stönig" tax.

Återkommer i kväll med kort kanske.

Men som vanligt så glömde lilla jag kameran så därför kommer inga kort.

Vi hade en jättetrevlig kväll hos mamma. Vi åt smörgåstårta och pratade. Mamma var faktiskt pigg hela tiden, gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0