Bilens tur....

har nu kommit, besiktning idag. Får väl se hur det går men hoppas det går bra.
Nåja en ombesiktning blev det vänster spindelled var glapp.

Har två olika hundar, Buttan vill hemskt gärna ut tidigt på morgonen, väcker mig redan vid sju och tycker att vi ska äta och gå ut. Doris ligger gärna och drar sig, hon vill helst inte gå ut före klockan 10-11 tiden.
Men jag har inga problem att få ut båda två tidigt, Doris vet ju hon får lägga sig igen.
Det är härligt att kunna gå med dom på längre promenader ihop nu, för det skulle Doris få sa veterinären.

Ska ha möte hemma hos mamma idag också, får se hur det går.

Viltspårsträning i kväll också.

Skulle ju ha viljat hälsat på i Skoghall också. Kanske hinner med det mellan mötet och träningen om det passar Anna och barnen förståss.

Vi ska ha grillkväll på hundklubben också och jag ska göra frågor dit, KOM GÄRNA MED FÖRSLAG PÅ FRÅGOR, DET SKA VARA 1 X 2 FRÅGOR TÄNKTE JAG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0