Återställd!

Nu är min lilla fröken helt återställd. Äter full ranson mat och tar sin medicin utan problem, duktig tös det...

Igår var jag till Skoghall och åt mat innan vi packade in oss i två bilar och åkte till badhuset.
Jag satt med Hampus ett tag som inte alls tyckte om det "kalla" vattnet. Efter det så badade jag med Rebecca så att Anna kunde ta Hampus, eller om det var tvärtom........

Skyndade hem för att hämta grejer till viltspårskursen jag skulle ha.

Efter den så åkte vi till Ip och tränade hundarna, jag fick lite påpekan att Buttan fuskar med mig i sittningen bland annat. Sen fick jag även lära mig en del andra moment.

Idag har vi i Molkoms Hundklubb  varit på Älska Molkom mässan. Vi blev väldigt nöjda med Camillas (ordförandens jobb) med banderoller och bildspel och en massa annat.






Och en bild på Rebecca med Nordsgubben när vi gick på promenad till Q8 en dag.
Denna gubbe såg jag nu när jag var ute med hundarna nu är den svart. Snyggare med blått




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0