Rödspätta!

Beställde rödspätta idag från jobbet, den är ju så jäkla god.

Vad till Tidafors med hundarna.
Doris sprang omkring som ett störande objekt medans Buttan fick träna. Vi tränar på sitt, ligg, stanna kvar och apportering. Tyckte det tog sig bra på slutet, började titta efter Doris som var hos oss bara för någon minut tidigare, genast tänkte jag: vart har hon tagit sig ut men allt var stängt. Ur en agility-tunnel kommer Doris glad i hågen, titta mamma vad jag lärt mig, så sprang hon där ett par gånger till.

Eftermiddagen tillbringade jag på jobbet.

Var till Skoghall igår för att hjälpa Anna med Rebecca medans hon var till bvc med Hampus.
Alltid lika roligt att vara där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0