Min älskade rebecca

är hos mig igen.
Anna skjutsade hit henne i går vid lunch och ska hämta henne sen idag innan jag ska till jobbet.
Vi var till time och hyrde "Bananer i pyjamas" som hon alltid vill hyra när hon är hos mig.
Tittade på den, lekte, åt mjölkstuvade makaroner och falukorv, Rebecca åt grillkorv.
Hon somnade redan klockan åtta.

Jag fick springa ut med Buttan en gång i timmen i natt (på förnatten) för hon var risig i magen, vet inte vad hon ätit riktigt men hon har känslig mage (Rebecca hade gett henne makaroner).
Konstig hund detta för maten går hon och gnäller över att hon inte får nu på morgonen. Äta kan hon göra fast hon inte mår bra.
Hoppas det blir bättre innan jag ska till jobbet bara.

Nu när klockan är åtta så sitter Karlsson och tittar på ja ni kan säkert gissa........
Bananerna förståss.

Köpte en kul korv till henne igår, men hon tyckte inte om den, men den var kul tyckte hon i alla fall, jag smakade på den också men kan väl hålla med henne smakade inte så där vidare, men jag kan äta den.

Titta på den:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0