Längesen jag skrev

var det, men det har inte hänt så mycket egentligen.

Lördag var det lite fest på kvällen.
Söndagen var jag in till Anna och hjälpte henne, hon skulle på dop och Rebecca på barnkalas. Jag körde Rebecca dit hon skulle och sen hämtade jag henne också.
Var rätt så sliten också på söndagen.

Gick faktiskt och lade mig före nio.....................

Måndagen jobbade jag, kom till jobbet och började min arbetskompis kom samtidigt och jag kom då fram till att jag tittat fel på schemat, istället för att vara hemma till kvart över åtta så hade jag gått dit kvart i sju, ha ha va kul. Men bättre det än det varit tvärtom.
Möte på kvällen som gick på mindre än två timmar faktiskt, gott.

Idag ska jag jobba och sen hem gå med hundar och sen ska jag hämta mig en cykel jag fått, kanske ska cykla med Buttan i eftermiddag då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0