Kul....

har det varit.
Hämtade Rebecca i Skoghall igår, eller rättare sagt jag hämtade Anna, Hampus och Rebecca där och vi åkte till obs för att handla lite kläder till barnen. Skor blev det till Rebecca också.
Skjutsade hem Anna och Hampus.
Rebecca och jag åkte hem till Molkom. Hon somnade naturligtvis direkt (klockan var närmare halv sju). Ja ja gjorde ju ingenting för vi kunde ju sova på morgonen trodde jag.
Anna ringde senare och frågade om jag kunde komma in till halv tio och passa Hampus för hon skulle titta på en bil. Så var det med den sovmorgonen ha ha.

Vi åt en massa godis, tittade på teve och drack dricka hela kvällen. Vi hade jättemysigt som vi alltid har när vi är tillsammans.

Lade oss vid halv elva och hon somnade faktiskt direkt efter 2 böcker.
Rebecca börjar bli stor nu, ingen blöja och ingen olycka i sängen heller.

Var i skoghall tjugo i tio idag och tog Hampus, vilket inte var svårt alls, efter en halvtimme sov han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0