Snö

har det kommit och gjort marken vit, men det får väl inte vara kvar så länge antar jag.

Har inte gjort så mycket idag, jag är i alla fall frisk nu och det är skönt.
Ska jobba imorgon 7 - 15.30, med avbrott för möte klockan 10.

På fredag ska jag hämta min pärla efter att hon varit på dagis och hon ska stanna hos mig i alla fall över natten, skjutsar väl tillbaka henne på eftermiddagen, jag lovar Anna att det blir efter fyra om jag inte ska jobba på eftermiddagen. Det ska bli roligt vi ska hitta på en massa skoj bara hon och jag.
Misstänker att jag åker på att få hyra bananer i pyjamas, men det gör ingenting bara hon är glad.

Nu gäller sängen.

Skriver kanske ett par rader imorgon kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0