Anna och barna varit här.....

idag. Dom kom redan vid halv ett tiden.
Gick en promenad med hundarna innan vi åkte till mamma på besök ett tag.
Gick till affären och handlade mat gick hem och gjorde iordning den, det blev hemmagjord köttfärssås och spagetti. Sedan umgicks vi bara.
Anna åkte på kurs strax innan sex och kom hem strax före tio, jag hade båda barnen.
Rebecca är så snäll, jag fick för det mesta gå med Hampus så hon fick klara sig själv men det fixade hon kanonbra, min pärla. Hampus var relativt nöjd att få vara hos mormor tack och lov.
Innan dom åkte hem gjorde vi mat också.
Var lite rädd att släppa iväg dom hem eftersom dom bara har sommardäck på, men ville inte ta min bil som jag sa att dom kunde göra, Anna hade funderat på att stanna kvar också men ändrade sig.
Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig är ganska slut faktiskt, är ju inte van detta med småbarn. Men det är kul med dom också.

Några kort följer:

Usch säger Hampus:


Detta var ju kul:


Hmmm:


Nej nu räcker det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0