Vilken dag!

Vilken dag det var igår, Rebecca kom till mig redan vid ett-tiden. Tänkte att Anna skulle fått åkt hem då men hon skulle hjälpa mig att få hem en resår-madrass till sängstommen, den stod i ett förråd som vi inte hade nyckel till och den som hade den var inte hemma. Vi åkte till baren och åt medans vi väntade och där träffade vi Erik som tyckte att Anna skulle komma och hjälpa honom med datorn nu när hon äntligen var i Molkom. När vi kom hem så var personen med nyckeln hemma så vi tog skodan och hämtade den. Vilken härlig säng vi skulle sova i jag och Rebecca, nu finns det plats i den.
Efter att Anna åkt vid tre tiden så gick vi ut med Doris.
Gick vi till lekparken var där i en timme, Åkte kana.


och blåste såpbubblor.



Gick till time och köpte glass, på vägen hem plockade vi blommor.
Åt lite smörgås och gick ut till lekparken på gården ett tag.
Vid sju gick vi ut med doris och sen lade vi oss och läste böcker. Efter fem böcker släckte vi och Rebecca somnade direkt.
Uppe med tuppen, vaknade klockan 7 pigg som en lärka, det gör hon aldrig hemma hos Anna, sover gärna till 9-10 tiden där.

Det är härligt att hon kan vara hemma hos mig igen. Nu ska jag försöka avlasta Anna lite mera.
På eftermiddagen var vi på kalas för Tom.
Rebecca hittade en kompis där som hon lekte med.
Rebecca åkte hem med Anna och Pierre.
Det känns lite tomt men det ska snart bli att hon kommer hit igen över natten.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha undrar varför du fick skrivstil helt plötsligt? :P Jaja, ska se vad ja kan göra. =) Nu har du iallfall en räknare. Tack för hjälpen <3

2009-05-03 @ 00:15:41
URL: http://unforgettable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0