Usch för gamla tapeter

Idag började jag dagen med att fortsätta riva tapeter och slipa, men jag tror att jag skippar resten och börjar tapetsera istället nu.
Du hänger väl med Anna?
Sen är det dörr-lister som ska målas, det är bara 6 dörrar (har inte räknat med ytter-dörren då) i min hall, låter helt otroligt med så många dörrar men det är sant, för er som inte vet är hallens mått 9 meter x 1,5 meter.
Sen ska golvet ut och det ska läggas nytt golv och sen ska det golv-lister på plats. Gott när det är färdigt.
Sen Anna är det vardagsrummet som väntas om du orkar och hinner. Men du får inte ta ut dig.

Var till Väse med Doris på spårprov, fick en trea inte så bra. En etta (av 6) på spårförmåga och en 6a på arbetstempo (av 6) så det var bra. 
Allmän kommentar från domaren: börjar spåret tveksamt och gör flera avhopp men hon kommer själv tillbaka till spåret. Verkar ha jobbigt lite mindre bra kondition. Har stor arbetslust och är glad och trevlig.

Var in till Anna och Rebecca, där Rebecca åt kebab Alexander och jag åt pizza på pizzerian. Efter det gick vi till biblioteket. Sen var det mini-golf som gällde, jag vann GRATTIS till mig.

Åkte hem efter det och gick med Doris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0