Mobbning av oss rökare!

Nu är vi ut-mobbade alla rökare, nu ska det bli förbud att röka på alla utomhus-restauranger också. Tycker personligen inte det är jobbigt men dom som oftast inte tar hänsyn till närmaste bord är ju oftast onyktra. Jag tycker därför att man ska införa alkohol-förbud också i så fall det är minst lika otrevligt med fulla personer som med rökande. Rätta mig om jag har fel.
En dum lag tycker jag det är i alla fall.

Har jobbat  hela dagen idag.

I morse lade jag ett par bitar golv till, men det tar ju tid.

På fredag ska jag till Skoghall och äta tacos och gå på marknaden med Anna och Rebecca längtar redan. Hoppas morgondagen går fort.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Håller fullständigt med om att det i sånt fall även ska vara nyktert på utomhusserveringarna. Jag och Johannes gick ut för att ha en myskväll för ett tag sen och bestämde oss för en uteservering men något romantiskt kunde det inte bli efersom det satt dretfulla tonåringar bredvid oss som välte ut både det ena och det andra överallt. Jag förstår att inte alla uppskattar rökning givetvis men kan man inte istället sonika dela av så att rökare för en sida och de andra får den andra sidan. As simple as that! Ses ikväll!

2009-06-05 @ 11:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0