Jag var en av 7800

En av 7.800 tjejer som var med i vårruset var jag igår. Vi gick runt på 1:10, vilket var bra tycker jag. Vi blev efter cirka 20 minuter.
Vi anmälde 6 stycken (laget), vi var 4 som startade och 2 som kom i mål.
Vi fick en som blev dålig under vägen så vi fick lämna henne (vi lämnade kvar en till som fick hålla uppsikt) efter halva vägen, vi fullföljde loppet och hämtade bilen och hämtade dom sen.

Idag ska jag måla mera lister och i eftermiddag ska jag till fullmäktigesammanträde i Karlstad, med god mat som avslutning (mums).

Räknade just ut att det bara är 4 veckor kvar till min semester den är så efterlängtad, i hela fyra veckor ska jag vara ledig. GOTT.

En gåta:
Jag fyllde 12 år igår. Nästa år fyller jag 14 år.
När fyller jag år?

* Vad är mannens syn på att hjälpa till i hemmet?
- Att lyfta på benen när frun dammsuger.

Vad sa gud efter att han skapat mannen?
- Bättre kan jag.

Hur får man en man att göra sit-ups?
- Lägg fjärrkontrollen vid fötterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0