Jag härmar min dotter tror jag!

Efter att pratat med Anna så har jag också beslutat mig för att läsa distans på komvux, ska läsa in matte B, Engelska A, samhällskunskap A och Naturkunskap B. Detta måste jag ha om jag ska söka Sjuksköterska på distans någongång. Kan ju vara bra att göra det ihop så kan man hjälpa varandra.

Skrev kontrakt på pappas hus idag också, det känns skönt.

Har rivit bort resten av golvet och tagit bort dom flesta golv-listerna idag också.

I morgon gäller jobb först och sen ska vi gå vårruset på kvällen, det är 6 året jag är med i år. Kul.


Kommentarer
Postat av: Anna

Tycker du är duktig :D

2009-05-12 @ 21:35:42
URL: http://unforgettable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0